מה ההבדל בין שגיאות "קשות" ושגיאות "קלות" של אימיילים חוזרים?

שגיאות קשות של מיילים חוזרים

אם מייל חוזר מקבל הודעת שגיאה קשה הדבר מצביע על כך שישנה סיבה עקבית שהמייל לא יכול להישלח. לדוגמא, שגיאה קשה יכולה לנבוע מכך שתיבת הדואר לא קיימת, כלומר, כתובת הדואר האלקטרוני כנראה לא נמצאת ולא ניתנת לאיתור. כל כתובת דואר אלקטרוני שמתקבלת עבורה הודעת שגיאה קשה מתווספת באופן אוטומטי לרשימת הכתובות החסומות שלך בכדי שבעתיד לא תבצע בהן בטעות שימוש נוסף.

שגיאות קלות של מיילים חוזרים

אם מייל חוזר מקבל הודעת שגיאה קלה הדבר מצביע על כך שישנה סיבה רגעית שהמייל לא יכול להישלח. לדוגמא, הודעת שגיאה קלה יכולה להיווצר עקב מייל "חנוק". הדבר יכול להצביע על כך שהדומיין שאליו נשלח המייל ( לדג gmail.com ) מקבל יותר מידי הודעות אימייל בבת אחת והמסירה של המיילים לשרתים מואטת. מערכת דואלי תפעל לטובת שליחת המייל עד ל- 48 שעות, אולם, אם המערכת לא תצליח לשלוח את המייל בטווח זמן זה המייל ירשם כמייל חוזר ויקבל הודעת שגיאה קלה. מיילים חוזרים אשר קבלו הודעת שגיאה קלה יכולים להישלח בשנית.
לחיצה על הפילטר תציג את רישום המיילים אשר חזרו באותה קטגוריה, קיימת אפשרות של ייצוא הנתונים.
כאשר מייל לא נשלח בהצלחה באמצעות מערכת דואלי הוא ישויך/ יתויג לקטגוריה. ראה מטה טבלה המפרטת את הקטגוריות השונות בהן המערכת תומכת. מידע מפורט על מיילים חוזרים זמין למשתמשים הרוכשים כתובת IP פרטית.

עבור לרשימה המלאה >>



 יום חמישי, אפריל 5, 2018



« חזרה